Muudatus Subscription klientide tarkvara toe tasemes!
Autodesk ühtlustas Subscription klientide toe tasemed, nüüd on kõigile klientidele tagatud Advanced Support, sealjuures hinnamuutust ei kaasnenud. Basic Support on hinnakirjast eemaldatud.
Allolevas tabelis on toodud põhilised muudatused uue taseme Advanced Support-ga.
Teenus | Basic Support | Advance Support | Uue taseme Advanced support alates 7.mai 2017 |
Installeerimine ja konfigureerimine | x | x | x |
Online materjalid (Knowledge Network) | x | x | x |
Veebi/e-maili tugi | x | x | x |
Foorumi postitused Autodeski spetsialistidelt | x | x | x |
Telefonitugi | x | x | |
Veebi/e-maili ja telefonitugi installeerimise probleemide lahendamiseks | x | x | x |
Kaugjuhtimisel kliendi arvutis probleemi lahendamine (Remote Desktop) (TeamVieweri abil nt) | x | x | |
Ligipääs API toele | x | x |
Taolise muudatusega tagab Autodesk parema ning kiirema probleemide lahenduse leidmise kõikidele Subscription klientidele ilma lisakulutusteta.
Lihtsustatud tarkvara toe süsteem tagab Advanced leveliga kliendile võimaluse broneerida Autodeski süsteemis endale telefonikõne aeg, kui teil on tekkinud tarkvaras tehnilisi probleeme. Selliselt võimaldab Autodesk kiiremat probleemide lahendamist. Kõigil Basic toe omanikel uueneb toe tase Advanced levelile automaatselt ning teil on võimalik kasutada Autodeski telefonituge.
Toe eelistele pääsete ligi allolevalt lingilt. Logige sisse enda Autodek ID-ga ning valige soovitud toe saamise viis. Telefonikõne registreerimiseks valige süsteemist soovitud toode, seejärel telefonikõne registreerimise valik ning jälgige juhiseid ekraanil valides sobiv kellaaeg ja kuupäev.
Logi sisse siitPüsilitsentside Maintenance-tugilepingute omanikke antud muudatus ei mõjuta. Püsilitsentside puhul jätkub Basic & Advance taseme toe erinevus ning tugilepingute pikendamisel saab siiani valida sobiva taseme vahel.