Autopath

Autopath võimaldab simuleerida ja analüüsida sõiduki manöövreid

Autopath tööriistad teeanalüüsiks ja animatsiooniks mitte ainult ei kiirenda projekteerimisprotsessi, vaid võimaldab kiiresti kontrollida ka alternatiivseid projekteerimisvõimalusi, samuti ohutust ja vastavust standarditele.

Autopath toetab Google Mapsi, Google StreetView ja OpenMapsi kasutamist, mis on transporditeede erinevate stsenaariumite hindamiseks hädavajalik.

Autopath pakub arhitektidele ja linnaplaneerijatele hõlpsasti kasutatavaid tööriistu sõidukite töötrajektoori analüüsimiseks CAD-keskkonnas.

 

 

Sõiduki töötrajektoor analüüs

professionaalne tarkvaralahendus sõiduki töötrajektoori analüüsiks ehitusinseneridele, transpordi spetsialistidele, arhitektidele ja linnaplaneerijatele. Autopath võimaldab simuleerida ja analüüsida sõiduki manöövreid ja palju muud.

Mugav kasutajaliides

Autopath hoolikalt kujundatud kasutajaliides ja töövoog, muudavad selle kiiresti õppitavaks ja hõlpsalt kasutatavaks.

Kasutusvaldkonnad

Infrastruktuuri projekteerimine

Autopath mängib võtmerolli igat tüüpi teekujundusprojektide transporditavuse kontrollimisel: teedel, ristmikel, ringristmikel, pööretel, alamteedel, ülesõitudel ja muudes sarnastes kohtades. Täiustatud tööriistad teeanalüüsiks ja animatsiooniks mitte ainult ei kiirenda projekteerimisprotsessi, vaid võimaldab kiiresti kontrollida ka alternatiivseid projekteerimisvõimalusi, samuti ohutust ja vastavust standarditele.

Eritransport

Spetsiaalsed veoteenused vajavad spetsiaalseid transpordivahendeid (poolhaagisega haagis, madalapõhjad, autokraanad jne) ja kohandatud transporditeid. Autopath sisaldab ulatuslikku spetsiaalsete transpordivahendite kogu, mida kõiki saab üksikasjalikumalt kohandada. Võite kujundada mis tahes tüüpi sõiduki kontuuri, mis täpselt esindab transporditavat koormat. Autopath toetab Google Mapsi, Google StreetView ja OpenMapsi kasutamist, mis on transporditeede erinevate stsenaariumite hindamiseks hädavajalik. Igat tüüpi kraanade toel saate praktiliselt planeerida transporti tehasest, kaubasadamast või kaubaterminalist sihtkohta.

Arhitektuur

Autopath pakub arhitektidele ja linnaplaneerijatele hõlpsasti kasutatavaid tööriistu sõidukite töötrajektoori analüüsimiseks CAD-keskkonnas. Nad saavad sooritada lihtsaid sõidukite manöövreid, teostada pöörde simulatsioone ja tuvastada garaažide, parkimiskohtade, sekkumisteede jms kavandamise võimalikke piiranguid. Juurdepääsuks suurele sõidukite kogule on arhitektidel nüüd tööriist töötrajektoori analüüsimiseks, nad saavad täpselt, enesekindlalt ja iseseisvalt oma kujundust hinnata.

Tööstuslik

Autopath on tehase kujundamise protsessis kasulik tööriist. Selle abil saavad insenerid simuleerida nii kaupade vedu tehaseradadel kui ka AGV-d (automatiseeritud juhitavad sõidukid) või vedurronge kaubaveoks tehase territooriumil. Ladude riiuliplaanide kujundamisel kasutatakse Autopathi, et kontrollida võimalikke tõstuki piiranguid, hinnata vedurrongide transporditeid, kohaletoimetamise sõidukite manöövreid jms.

Lennundus

Lennujaamade kujundamisel pööratakse erilist tähelepanu sellele, et lennujaam suudaks kõiki õhusõidukeid, lasti ja reisijaid piisavalt teenindada. Seetõttu teevad insenerid nii lennujaama projekteerimis- kui ka tööetapis erinevaid õhusõidukite manöövrite simulatsioone, sõiduki / lennuki läbitud tee analüüsi ja kontrollivad võimalikke kokkupõrkeid, vähendades seeläbi turvariske ja tagades tõrgeteta töö. Selle eesmärgi täitmiseks on Autopathil kaasas eelnevalt määratletud lennukite kogu, samuti sekkumis- ja mitmesugused muud sõidukid ning vajadusel saab sõidukeid kohandada.

Funktsioonid

Sõidukite kogud riiklike suuniste järgi

Autopathiga on kaasas riiklikes suunistega määratletud arvu- või riigipõhised võrdlussõidukite teegid ning laiendatud reaalsõidukite kogu, mis hõlmab lennukeid, busse, kraanasid, alarmsõidukeid, veoautosid, põllumajandustehnika ja muud.

USA / KANADA / INDIA ASHTO 2014 (Imperial / Metric), AASHTO 2011 (Imperial / Metric)
KANADA TAC 2017
EUROOPA

United Kingdom (FTA 2016, FTA 1998)

Irish national vehicle library

Germany (Deurschland 2005)

Austria (Österreich)

Sweden (Sverige 2005)

Norwegian (Norge 2007)

Poland (Polska 2016)

Hungary (Magyarország 2005)

Czech Republic (TP 171, 2005)

Croatia (Hrvatska 2001)

Serbia (Serbia 2012)

Slovenia (Slovenija 2006)

Romania (Romania 1985)

Macedonia

Turkey (Türkiye)

VENEMAA POCCŃЯ
AUSTRAALIA Australia 1993, Australia 2013
UUS-MEREMAA New Zealand 2007
AAFRIKA South Africa (South Africa 1988)
Spetsialiseeritud sõidukite laiendatud kogumik

Viimases versioonis on Autopathis olemas sõidukite loendis hulgaliselt sõidukikogusid ja tarbesõidukitüüpe, sõidukitüüpe alates põllumajandussõidukitest, alarmsõidukitest, bussidest, veoautodest, tuuleturbiinide haagistest, kraanadest, tõstukitest ja muust.

LENNUKID Boeing 737-700, Boeing 737-400
BUSSID Ikarus, Kravtex, Man, Mercedes, Neoplan, Rába, Setra, Volvo
KRAANA KATO CR-100, CR-250, MR-130, NK-300E-v, NK550vr
► toetab kõigi roolidega roolitavaid sõidukeid
KRAANA LIEBHERR LTM1030-2.1, LTM1040-2.1, LTM1050-3.1, LTM1055-3.2, LTM1060-3.1, LTM1070-4.2, LTM1090-4.1, LTM1100-5.1, LTM1100-5.2, LTM1350-6.1, LMT1250-5.1
► toetab kõigi roolidega roolitavaid sõidukeid
KRAANA TEREX AC55-3, AC55-3, AC60-3, AC140, AC160-2, AC160-5, AC250-1
► toetab kõigi roolidega roolitavaid sõidukeid
KOHANDATUD Tuuletransport, raskeveok, pikk kaubaveok
HÄDAABI EUROOPA Mercedes Benz, Tatra, Man, Iveco
HÄDAABI AASHTO Tuletõrjesõiduk – pump, tuletõrjeauto – tõstuk
GOLDHOFER Drop-Deck Semitrailler, Europe Flatbad, Flatbad with Pendular Axles
HÄDAABI SLO PV-1, PV-2, GV-1, GVV-1, GVV-2, GVC-16/15, GVC-16/25, GV-16/24, GVC-24/50, AC, GVGP-1, GVGP-2
VEOAUTO Mercedes Benz, Iveco, MAN
BETOONIAUTO MAN TGS 41.420 8×4; ITAS CAS
PÕLLUMAJANDUSMASINAD Tractor John Deere 5603 4WD, Tractor Fendt 936 Vario, Tractor + Bailey Dumper DUMP10, Tractor + Bailey Grain Trailer TAG11, Tractor + Bailey Baby Trailer BR2.0, Tractor + Bailey Low Loader LOW 8/16
VEOK Ford Ranger, Toyota HiLux, Nissan Navara, Mercedes Benz X, Isuzu D-Max, Volkswagen Amarok, Mitsubishi L200, Ford F-150
MAASTURID Audi Q8, BMW X7, Mercedes Benz GLS, Volkswagen Touareg, Volvo XC90, Land Rover Range Rover, Škoda Kodiaq, Škoda Kamiq, Rolls Royce Cullinan
Töötrajektoor analüüsivahendeid

Funktsiooni horisontaalne või vertikaalne analüüs abil saate hõlpsalt ja kiiresti simuleerida sõiduki manöövreid ja kontrollida transporditavust. Autopath töötab AutoCAD, Civil 3D või BricsCAD keskkondades. Saate kontrollida võimalikke konflikte ja vastuolusid sõiduki rajal teiste sõidukitega või ehitatud objektidega. Samuti saate koostada rooliraporti – graafilise skeemi, esitades sõiduki rataste pöörlemise intensiivsuse sõiduki rajal.

Autopathi abil CAD-joonistesse loodud sõidukite liikumise animatsioone trajektooridena saab hõlpsasti Google Earthi eksportida. Seal saate kiiresti luua kliendile ja huvitatud avalikkusele esitlusi ning jagada oma analüüsitulemusi veebis, võimaldades teistel projektis osalejatel teile anda kvaliteetset ja ajakohast tagasisidet.

Töötrajektoor analüüsiaruanded

Autopathil on täiustatud aruandlusvõimalused iga tehtud tee analüüsi jaoks. Aruanded sisaldavad kasutatud sõidukite nimesid ja tüüpe, üksikasjalike mõõtmetega sõidukite skeeme, pöördenurki näitavat rooli pööramisdiagrammi, peatumissektsioonidel pööratavaid rattaid, sõiduki maksimaalset roolinurka ja muud. Aruandeid saab eksportida PDF-i ja muudesse vormingutesse.

Kohandatud sõidukid ja eritransport

Autopath pakub ka laiendatud sõidukite kohandamise võimalust, mis võimaldab kasutajatel olemasolevates kogudes olevaid sõidukeid kohandada. Või luua täiesti uued mitme telje, roolivõimaluste ja piiramatu sõiduki kontuuri või kuju määratlusega sõidukid.

Google Maps ja Google Street View

Autopath pakub võimalust sisestada rasterkujutiste ja kõrguse infot (Google Earth Surface andmed) ning Street View CAD-joonisesse, et  klientidele, investoritele või huvitatud isikutele visualiseerida kus töötrajektoori analüüs toimub.

Selliste andmete kombineerimine CAD BIM-i infrastruktuuri- või arhitektuurimudelitega pakub ümbritsevat visualiseerimisvõimalust ja suurt väärtuste analüüsi. Autopathil on ulatuslik nimekiri toetatud koordinaatsüsteemidest kogu maailmas, et võimaldada andmete mugavat sisestamist.

Video salvestamine

Uue video-recorder tool abil saate hõlpsalt ja väga kiiresti luua animatsioone töötrajektooridest ja sõiduki liikumisest ning neid kohe oma klientidega ülevaatamiseks jagada.

Vaata funktsioonide tutvustusi video vahekaardil

 

Toetatud CAD tarkvarad

Autodesk® AutoCAD® 2016 – 2021 (va AutoCAD LT)
Autodesk® Civil 3D® 2016 – 2021
BricsCAD® Pro ja Platinum V18 – V21

* Ainult 64-bit versioonid on toetatud


Lisainfo:
e-mail: arucad@arucad.eetel: +372 6306 523

Autopath 2021 - Vehicle library

Autopath 2021 - EasyDrive

Autopath 2021 - Continue EasyDrive

Autopath 2021 - Horizontal Analysis

Autopath 2021 - Copy and move analysis

Autopath 2021 - Editing swept path analysis

Autopath 2021 - Vertical Analysis

Autopath 2021 - Animation

Autopath 2021 - Add new vehicles

Autopath 2021 - Collision detection

Autopath 2021 - Clearance analysis (Horizontal offset)

Autopath 2021 - Clearance analysis (Vertical offset)

Autopath 2021 - Design Custom Load Shape

Autopath 2021 - Steering angle report

Autopath 2021 - Vehicle profile

Autopath 2021 - Video Recorder

Autopath 2021 - Google Maps import

Subscription litsents

Pakub teile suurt paindlikkust ja kulude prognoositavust. Lühi- ja pikaajalised Subscription litsentsid, et saaksite valida oma projekti / ettevõtte vajadustele kõige parema. Kasutate alati tarkvara uusimat versiooni, millel on kõik uusimad funktsioonid ja ühilduvus erinevate CAD-platvormidega.

Subscription litsentsi müüakse perioodidele: 7 päeva, 90 päeva, 1 aasta ja 2 aastat

Püsilitsents

Kuigi püsilitsentsi esialgne maksumus on Subscriptioniga võrreldes kõrgem, omate tarkvara igaveseks. Isegi kui otsustate omada oma litsentsi jaoks aktiivset CGS Labsi hooldusplaani ja  hoiate oma tarkvara ajakohasena on kulud Subscriptioniga võrreldes siiski madalamad.

Single-user software litsents

Saab installida ainult ühte arvutisse ja korraga saab seda kasutada ainult üks kasutaja.

Network software litsents

Seda saavad kasutada kõik kohalikus võrgus olevad kasutajad, kellel on arvutisse installitud tarkvara, kuid korraga piiratud arv kasutajaid. Üht võrgulitsentsi saab korraga kasutada üks kasutaja, kolme võrgulitsentsi saab kasutada 3 kasutajat.

CGS Labs software Maintenance

Aktiivne CSM võimaldab hooldushooajal juurdepääsu kõigile värskendustele, täiendustele ja uutele versioonidele. See hõlmab ka juurdepääsu uutele funktsioonidele ja ühilduvust uusimate CAD-platvormidega. CSM on teenus on seotud püsilitsentsi. ühe kasutaja (Single-user software) või võrgulitsentsiga (Network software).

Kodukasutuslitsentsi eelised

CSM annab teile ka õiguse installida tarkvara täiendava kodukasutuslitsentsi ja pakub tarkvara kasutamiseks paindlikkust koduarvutis või sülearvutis.

CGS Labsi financing

Finantseerimine on atraktiivne võimalus mitme püsilitsentsi ostmisel. See annab teile võimaluse maksta litsents (ide) igakuiste osamaksetena pikema perioodi jooksul ja lisaks sellele on teil õigus tellida täiendavaid ajutisi litsentse väga taskukohase hinnaga.

See on suurepärane võimalus kõigile, kes alustavad uut äri või soovivad lihtsalt minna mõnelt muult tarkvaralt CGS Labsi vastu.


Lisainfo ja hinnapäring:
e-mail: arucad@arucad.eetel: +372 6306 523