Autodesk pakub tasuta juurdepääsu BIM 360 Cloud tarkvaradele kuni 30. juunini!
Autodesk jälgib koronaviiruse (COVID-19) mõju tööstusele ja uurib parimaid viise, kuidas nad saaksid oma kliente toetada ja muuta paindlikumaks pidevalt muutuvaid vajadusi ning minimeerida probleeme klientide äris eriolukorra ajal.
Üks suurimaid väljakutseid klientidel on hetkel kohanemine uues töö keskkonnas – rohkem meeskondi ja rohkem inimesi töötavad eemalt või kodust, see aga suurendab vajadust teha koostööd paremini ja olla pidevalt ühenduses. Autodesk annab endast parima, et kohanemine läheks sujuvalt ja koostöö toimiks sama hästi, kui enne.
Klientide paremaks toetamiseks kuulutab Autodesk välja ajutise laiendatud juurdepääsu pilvekoostöö toodetele. Autodesk lubab: “Me ei tutvusta seda programmi klientide selleks, et muuta neid tasulisteks kasutajateks. Meie eesmärk on hoopis programmi võimalikult kiire käivitamine ja tutvustamine, et pakkuda klientidele suuremat paindlikkust, mis on hädavajalik praeguses töökeskkonnas”.
Autodeski aitab kaasa sujuvamale koostööle, mis praeguses eriolukorras toimub:
- Alates tänasest saavad kliendid tasuta juurdepääsu valitud Autodesk Cloud toodetele ja teenustele.
- Tarkvarade ja teenuste hulka kuuluvad BIM 360 Docs, BIM 360 Design, Fusion 360, Fusion Team, AutoCAD Web and Mobile ja Shotgun – kõik need on ette nähtud äriliseks kasutamiseks.
- Kliendid saavad ligipääsu loetletud tarkvaradele Autodesk.com veebisaidilt järgides samme, mida nad tavaliselt teevad, et registreeruda Autodeski toote prooviversiooniks. Autodeski eesmärk on võimaldada klientidel võimalikult kiiresti programmidele juurde pääseda kaugtöökohtade loomiseks. Kõige kiirem ja kindlam viis selleks on kasutada konkreetse toote prooviversiooni Autodesk.com kodulehelt.
- Kliendid saavad laiendatud juurdepääsuga tarkvarasid kasutada kuni 30.06.2020.
Rohem infot leiate COVID-19 Autodesk Resource Center lehelt.
Nb! 24. märtsil toimus vastava teemaline veebinar “Answer Day with Working Remotely topic“, lisainfot leiate siit >>.