Single Sign-On on nüüd saadaval Autodeski tarkvaradel

Autodesk blogi Aruc
01 Juu 2023

Eelmise aasta lõpus ütles oma kõnes Steve Blum, Autodeski EVP ja COO, et Autodesk on keskendunud klientide tagasiside kuulamisele ja sellele vastamisele. Enamus klientidelt saadavast tagasisidest on seotud uuendusega: millised uued funktsioonid on kavas? Kuidas tagatakse tarkvarade parem integreerimine nii kolmanda osapoole tööriistadega kui ka kogu töövoo ulatuses? Kuidas võimaldatakse klientidel oma andmeid paremini kasutada ja kasvavaid tehnoloogiaid, nagu AI, ära kasutada?

Need kõik on olulised. Kuid innovatsioon ei lõpe sellega. Samuti on oluline tagada, et Autodeski kliendid saaksid oma tarkvarast maksimaalselt kasu ning parandaksid tarkvarade juurutamist ja haldamist kõigis kliendiorganisatsioonides. See on valdkond, millele on Autodesk saanud keskenduda, pidades dialoogi mitte ainult tarkvara lõppkasutajatega, vaid ka tehnoloogiaadministraatoritega, kes vastutavad lahenduste juurutamise eest oma organisatsioonides.

Näiteks on Autodesk viimastel kuudel saanud tagasisidet klientidelt (eriti tehnoloogiaadministraatoritelt), et ühekordse sisselogimisega (SSO) kaasnev turvalisus on nende ettevõtte jaoks ülioluline. Tegelikult eeldavad nad, et SSO on osa kõigi nende tarkvarapartnerite standardpakkumistest.

Autodesk mõistab, et andmete ja varade turvalisus on klientide jaoks esmatähtis, seega laiendati SSO eeliseid kõigile Autodeski lepingulistele klientidele.

„Autodeski identiteedi meeskond ja nende partnerid teatavad rõõmuga, et kõikidele klientidele on nüüd saadaval SSO,“ ütles Autodeski identiteedi ja litsentsimise asepresident Goutham Garimella. „SSO pakub sujuvat kasutuskogemust, täiustatud turvalisust ja haldusmugavust. Väärtustame oma klientide tagasisidet ja ootame nendesse eesmärkidesse investeerimist ja nende saavutamist ka tulevikus.”

Millised on ühekordse sisselogimise SSO eelised klientidele?

Parem kasutajakogemus. SSO abil pääsevad kasutajad Autodeski toodetele ja teenustele juurde, kasutades sama e-posti aadressi ja parooli, mida nad oma organisatsioonis kasutavad. See säästab kasutajate aega ja kui neil on vaja meelde jätta vaid üks parool, siis on vähem tõenäoline, et nad selle unustavad. Lisaks, kui nad on juba oma organisatsiooni võrku sisse logitud, ei pea nad Autodeski toodete aktiveerimiseks uuesti sisse logima.

Täiustatud turvalisus. SSO kasutab ühte autentimispunkti, nii et paroole võtab vastu ja kinnitab ainult identiteedi pakkuja. Kuna kasutajad peavad meeles pidama ainult ühte parooli, on halvad turvaharjumused, näiteks paroolide üleskirjutamine, minimeeritud.

Sujuv haldus. Administraatorid peavad iga kasutaja kohta säilitama ainult ühe e-posti ja parooli kombinatsiooni ning võrgule rakendatavad paroolipoliitikad rakenduvad ka Autodeski teenustele. Kui administraator peab tühistama töötaja e-posti juurdepääsu, kaotab ta ka korraga juurdepääsu kõigile neile määratud Autodeski lahendustele – pole vaja juurdepääsu igale teenusele eraldi tühistada.

Kuidas SSO aktiveerida?

Lisateavet selle kohta, kust alustada, kuidas SSO-d rakendada ja muu olulise leiate Single Sign-on Set Up Guide juhendist.

Vaadake videot, et saada lisateavet SSO eeliste kohta ja nõuandeid selle kohta, kuidas alustada.

Lisage järjehoidjasse (Bookmark) Autodeski uus Technology Admin Value Hub, et teada kuidas Autodesk investeerib, et aidata klientidel aega säästa, kulusid vähendada ja tootlikkust parandada.


Artikkel on tõlgtus Autodeski lehelt.

Originaalartikkel: https://adsknews.autodesk.com/en/news/single-sign-on-now-available/