Maintenance-tugileping

Autodeski tarkvara püsilitsentside ajakohasena hoidmiseks on uuendamist võimaldanud kehtiv Maintenance-tugileping, mida on senini olnud võimalik 1 aasta kaupa pikendada.

24. veebruaril 2020 teavitas aga Autodesk, et alates 7. mai 2021 lõpetab püsilitsentsi Maintenance-tugilepingute pikendamise võimaluse.

Autodeski eesmärk on oma litsentseerimise süsteem täielikult üle viia seerianumbrite (‘Serial Number’) kasutamiselt isikuliste kasutajate (Named User) süsteemile.

AutodeskM2S

Alates 2017 aastast on võimalik tugilepinguga kindlustatud litsentsi (Maintenance Plan) soodustingimustel üle viia perioodi litsentsile  (Subscription).

 

M2S erikampaania võimaldab tugilepinguga püsilitsentsi soodsalt üle viia 1- või 3-aastasele Subscription litsentsile kindlustades endale aastateks tunduvalt soodsama hinna kui uue Subscription litsentsi soetamine.

Käesolev erikampaania pakkumine on klientidele, kellel on kehtiv Maintenance-tugileping.

Hinnapoliitikast lähemalt:

M2S kampaania raames saab soodustustingimustel üle minna Subscription litsentsile kindlustades endale aastateks tunduvalt soodsama hinna kui uue Subscription litsentsi tellimine. Autodesk on teavitanud ka konkreetsemad hinna muutuse plaanid M2S ülemineku teinud Subscription litsentsidele nende pikendamisel aastani 2028. Alates 2021. aastast on määratud M2S Subcription litsentside hinnatõusuks kuni 5% aastatel 2021, 2023, 2025 ja 2027. Aastatel 2022, 2024, 2026 ja 2028 hinnamuutust ei kaasne.

Kes aga ei soovi üle minna Subscription litsentsi süsteemile saavad oma Maintenance-tugilepingut veel pikendada 1 aasta võrra kuni 7. maini 2021 kui enam Maintenace-tugilepingut pikendada ei ole võimalik.

Klient, kes ei lähe üle Subscription litsentsile, võib kasutada ainult !viimati aktiveeritud versiooni! tarkvara ja peab desinstallige kõik muud versioonid. Pärast Maintenance Plan aegumist ei ole kõik varem litsentsitud, installitud ja juurdepääsetavad versioonid enam kasutamiseks sobilikud ning need tuleb desinstallida.

Pärast Maintenance Plan lepingu lõppemist ei ole enam võimalik tagasi pöörduda ühegi eelmise või viimase
versiooni juurde. Näiteks, kui klient kasutab V2019 , ei saa ta vanemaid ega uuemaid versioone allalaadida
peale lepingu lõppemist.

Soovides lisainfot, selgitusi ja pakkumist, võta meiega kontakti: arucad@arucad.ee, tel 6306 551, 6306 523.