AUTODESK MAINTENANCE TO SUBSCRIPTION ÜLEMINEKU SOODUSPAKKUMUS - uuendatud!

Autodesk pakub kehtiva tugilepinguga püsilitsentsi omanikele soodustingimustel üleminekut ‘Maintenance to Subscription’ ehk M2S erikampaanias!

Veel kuni 6. maini 2021 on võimalus soodustingimustel üleminekuks püsilitsentsi kasutamiselt Subscription litsentsile!

Autodeski visiooniks on üle minna Subscription litsentside kasutamisele varasema püsilitsentside ja nende Maintenance-tugilepingute süsteemi asemel. Meie eesmärk on kliente nõustada ja toetada selle ülemineku perioodi kestel.

AutodeskM2S

Alates 2017 aastast on võimalik tugilepinguga kindlustatud litsentsi (Maintenance Plan) soodustingimustel üle viia perioodi litsentsile  (Subscription). Üleminekuperiood lõpeb 6. mai 2021. Seoses võimalusega litsentsi uuendamist kinnitada kuni 90 päeva ette, saab M2S kampaania raames Subscription litsentsile üle minna tugilepinguga, mille kehtivuse lõpp on hiljemalt 4. august 2020.

Autodesk KKK M2S tingimuste kohta pdf-is saate lugeda siit >>

Käesolev erikampaania pakkumine on klientidele, kellel on kehtiv Maintenance-tugileping.

Nb! Maintenance to Subscription (M2S) ülemineku tingimuseks on kliendi nõustumine hooldusplaani ja selle püsilitsentsi lõpetamisega asendamine uue Subscription litsentsi ja selle litsentsilepingu tingimustega.
Tavatingimustel tähendab see, et tuleb desinstalleerida vana püsilitsentsi tarkvara – senine Maintenenace Plan püsilitsentsiga tarkvara tuleb arvutivõrgust täielikult eemaldada ja töökohtadelt maha installeerida vähemalt 120 päeva jooksul alates uue M2S Subscription litsentsiga tarkvara paigaldamist ja aktiveerimist.

Hinnapoliitikast lähemalt:

M2S kampaania raames saab soodustustingimustel üle minna Subscription litsentsile kindlustades endale aastateks tunduvalt soodsama hinna kui uue Subscription litsentsi tellimine. Autodesk on teavitanud ka konkreetsemad hinna muutuse plaanid M2S ülemineku teinud Subscription litsentsidele nende pikendamisel aastani 2028. Alates 2021. aastast on määratud M2S Subcription litsentside hinnatõusuks kuni 5% aastatel 2021, 2023, 2025 ja 2027. Aastatel 2022, 2024, 2026 ja 2028 hinnamuutust ei kaasne.

M2S raames on võimalik Subscription litsentsile üle minna Maintenance-tugilepingu lõppemise hetkel enne 6. mai 2021 kui M2S pakkumine lõpeb.

Kes aga ei soovi üle minna Subscription litsentsi süsteemile saavad oma Maintenance-tugilepingut veel pikendada 1 aasta võrra kuni 7. maini 2021 kui enam Maintenace-tugilepingut pikendada ei ole võimalik.

NB! Alates 7. augustist 2020 tõuseb Maintenance-tugilepingu pikendamise hind 20%.

Subscription vs. Maintenance, ehk mis vahe on püsilitsentsil ja Subscription perioodi litsentsil?

  • Autodesk perioodi litsents ehk Subscription

Autodesk Subscription litsentsi on võimalik tellida täpselt oma kasutusvajadusteks 1- või 3-aasta põhiselt. Seejuures hind katab nii litsentsi kui tarkvara toe osa kui ka litsentsikasutuse privileegid. Kokkuvõttes on see paindlikum ja soodsam viis tarkvara ülalpidamiseks võrreldes püsilitsentsiga, mille alginvesteering on kordades kõrgem ning mis vajab uuendatavat tugilepingut.

  • Autodesk tugilepinguga püsilitsents ehk Maintenance Plan litsents

Tugileping on ainus viis püsilitsentsi ajakohasena hoidmiseks ja tarkvara toe kindlustamiseks. Kui tugilepingut ei pikendata, siis püsilitsentsi tugi lõpeb ja tarkvara uuendada rohkem pole võimalik. Ehkki täna enam Autodesk püsilitsentse soetada ei saa, on veel võimalik pikendada kehtivat tugilepingut aasta (12 kuud) põhiselt kuni aastani 2021.
Kehtiv tugileping võimaldab kliendil osaleda M2S kampaanias!

Arusaadav, et uute muutustega seoses võib tekkida mitmeid küsimusi. Kuidas teha õigeid otsuseid konkreetses olukorras ja konkreetseid ärivajadusi silmas pidades. Aeg-ajalt jagame veel lisainfot ülemineku tingimuste kohta, et saaksite teha parimaid otsuseid oma ettevõtte arenguks ja kasuks.

Soovides lisainfot, selgitusi ja pakkumist, võta meiega kontakti: arucad@arucad.ee, tel 6306 551, 6306 523.

25 Vee 2020